Thursday, January 29, 2009

ápdét

A heten eloszor van idom rendes postot irni. Ma vegre ugy nez ki nem fogok este 9ig-10ig dolgozni. Este farsangi buli, igen jo lesz. Csak a hazaut miatt aggodom, remelem nem fazok meg jobban mint most vagyok, mert az katasztrofa lenne tobb szinten is.

Volt itt benn a menzan, ahol minden nap reggelizunk egy eladocsaj, akivel mar eljatszhattam azt hogy „a szokasosat kerem”. Erre mi tortenik: most mar megint egy uj elado van. Ujabb feleves projekt neki is megtanitani hogy mi a szokasos reggelim (2 szalamis szendvics).

Tudom, nagy problemaim vannakJ

4 comments:

Anonymous said...

ezeket a problémáidat teljesen megértem. ezek mind olyan dolgok, amik azt éreztetik veled, hogy kicsit jó itt dolgozni, kicsit olyan "otthon". szerintem.

gabocs said...

nagyon fejen talaltad a szoget:) tenyleg olyan

tavaszfm said...

én is bárhol otthon érzem magam, ahol elém tolnak 2 szalámis szendvicset ahogy meglátnak

Anonymous said...

Ha valami új helyre megyek le vagy új pultos szolgál ki, legközelebb mindig pontosan tudják, hogy mit iszom... :)