Sunday, January 18, 2009

Konyv

Peti gondolt ram, es feldobta a labdat: irjak ot konyvet amit 2008-ban olvastam. Ez nem olyan nehez kerdes, mint amilyennek latszik:

- Sandy Mitchell : Hero of the Imperium
Az elmaradhatatlan sci-fi adag. Eltartott vagy ket honapig kiolvasni.

- James Herbert : Sotet titkok haza
Horror / thriller alap.

- Stephen Hawking : Az ido rovid tortenete
Imadom benne hogy ertheto modon ir a szingularitasokrol is.

- Caleb Carr : A halal angyala
XX. szazad fordulojan jatszodo nyomozos konyv. Nagyon remek.

- Hugh Laurie : A balek
Hogy a humor se maradjon ki.

Most, hogy eleget tettem ennek a nemes felkeresnek en is tovabb passzolnam a labdat. Megkerem tehat Petert, Tokat, Dompit, Rolit valamint HB-t, hogy ha ereznek magukban affinitast akkor ok is irjak le mely ot konyvet olvastak 2008-ban.

2 comments:

koki said...

A Hawkingot elkezdtem én is, csak ostoba bölcsész vagyok, tehát még a laikus kategóriát sem értem el, de tetszett (amit olvastam).

koki said...

ja, meg a balekot is, nem tetszett