Thursday, April 16, 2009

Nem lesz BalaTone Fesztival iden? WTF????

Re: erdeklodes
Küldve: 2009. április 16. 6:20
Címzett:
Mellékletek:

szia, idén nem lesz.


BB
DF

----- Original Message -----
From:
To: ;
Sent: Wednesday, April 15, 2009 1:02 PM
Subject: erdeklodes


Udv!

Erdeklodnek hogy iden mikor lesz a BalaTone Fesztival? Aprilis 30-ig meg
kell mondanom hogy mikor szeretnek szabadsagon lenni a nyaron, es mindenkepp
ugy szeretnem kivenni, hogy a BalaTone Fesztivalra el tudjak menni. Elore is
koszonom!

4 comments:

49 said...

hali
ez most ilyen hivatalos levél???
merthogy az oldalon az van fent hogy a 2009 es jegyárak hamarosan fent lesz az oldalon. most akkor wazz up ??? :S:S: :$

oszi said...

Volt egy ilyen rossz előérzetem, mivel nem volt hegyalja+balatone kombinált bérlet fent a hegyalja honlapján. De bíztam benne, hogy csak késik...

oszi said...

Helyette gyertek el hegyaljára. Az ugyan az, csak kicsit nagyobb, Balaton helyett van tisza, és vannak jófajta borospincék.

gabocs said...

konkretan irtam a szervezo ceg a deltafest kft "Stratégiai marketing vezető"-jének es ezt o irta vissza.
Remelem csak szemetkedett es gondolta jol megszivat ezzel es valojaban lesz fesztival de nekem is van egy rossz eloerzetem - az hogy ez igaz...