Tuesday, November 03, 2009

Hello-bello

Lustulok sajnos es ez a blogirasi frekvenciamon is latszik. Pedig probalok tenni ellene eskuszom. Mondjuk a heten ugyeletes vagyok, es ez altalaban eleg jo indok arra hogy begubozzak otthon es nyomkodjam az xboxot, bar ilyen hidegben nagy kedvem lenne elmenni meginni egy(ket) forralt bort. Hamarosan megkapjuk a vasarlasi utalvanyokat igy lesz upgrade az otthoni rendszerben mar erzem :)

Munka. A munka most meglepoen jo, csak sok. Egyreszt epp lezartam egy projektet mar kaptam is az ujabbat (es ez most jobban tetszik mint az elozo), masreszt egy allando plusz szerepkorrel gazdagodott a munkakori leirasom. Ja meg nemtudom azt irtam-e valahol hogy elo is leptettek meg oktoberben, mar nem junior vagyok :)

A haziallatok meg mindig iszonyu jofejek, rettento aranyosak. Most kaptunk az Evi szuleitol egy kisebb akvariumot es probaljuk az etetest kulon-kulon megoldani eddig nem tul nagy sikerrel. Zsorzs neha eszik egy kicsit aztan csak bambul, Popeye meg nem eszik viszont teleszarja a vizet. Van meg hova fejlodni a sracoknak:) (aztan siman lehet hogy az egyikuk avagy mindketto lany, ez sosem fog kiderulni).

Talaltam egy ujabb gadget-et amit szivesen beszereznek, de kizarolag ha majd jol lement az ara. Szepen utanaolvastam es egesz jo, egyetlen hatranynak azt hoztak fel hogy eltunik a konyv illat amit a frissen megvett konyveken lehet erezni.

Remenyeim szerint iden meg irok postot de majd meglatjuk, hello-bello.